Heinrich von Kleist, O stopniowym kształtowaniu myśli w trakcie mówienia, przeł. Mateusz Falkowski
Louis Aragon, Krytyka syntetyczna, przeł. Mateusz Kwaterko
Kenneth Rexroth, Klasyka raz jeszcze, przeł. Sergiusz Kowalski
Paul de Man, Zagadka Hölderlina, przeł. Andrzej Sosnowski
Frank Kermode, Otchłań Paula de Mana, przeł. Marcin Szuster
Jean le Rond d’Alembert, Sądy o Rousseau, przeł. Jan Maria Kłoczowski
Théophile Gautier, Opowiadania E.T.A. Hoffmanna, przeł. Mateusz Kwaterko
Marcel Proust, Nauczyciel piękna, przeł. Anastazja Dwulit
Georges Bataille, Gide – Nietzsche – Claudel, przeł. Tomasz Swoboda
John Barth, Posłowie do Roderyka Randoma, przeł. Krzysztof Majer
Gotthold Ephraim Lessing, Nie trzeba, żeby recenzent umiał zrobić lepiej to, co gani, przeł. Łukasz Żebrowski
Friedrich Schlegel, O Lessingu, przeł. Małgorzata Łukasiewicz
Gotthold Ephraim Lessing, Recenzje i listy, przeł. Łukasz Żebrowski
Elizabeth Hardwick, Magiczna proza poetów: Elizabeth Bishop, przeł. Helena Sitarek
Hans Magnus Enzensberger, Dwie recenzje, przeł. Andrzej Kopacki
Christine Brooke-Rose, Samuel Beckett i antypowieść, przeł. Joanna Piechura
Durs Grünbein, Artystyka i życie, przeł. Andrzej Kopacki
Agnes Mary Frances Robinson, Balzac, przeł. Maciej Libich
John Barth, Borges i ja, przeł. Krzysztof Majer
Cynthia Ozick, Człowiek cierpiący i twórczy umysł, przeł. Joanna Piechura
Endre Ady, W czterech ścianach Dezső Kosztolányiego, przeł. Karolina Wilamowska
Dezső Kosztolányi, Zdanie odrębne o Endre Adym, przeł. Karolina Wilamowska
Klaudia Łączyńska, Te drogi musisz wybrać
Marek Bieńczyk, Szczur, który myszkuje
Ewa Kobyłecka-Piwońska, Wstręciuch w tropikach
Mateusz Falkowski, Rozlewisko i szereg