SPIS TREŚCI NR 1-2/2022

Paul Fournel, Powieści, przeł. Tomasz Swoboda, str. 5

Kuźma Czorny, Wrześniowe noce, przeł. Małgorzata Buchalik, str. 17

Jacob Martinus Arend Biesheuvel, Rysownicy map, przeł. Łukasz Żebrowski, str. 41

Elias Canetti, Charaktery (I), przeł. Maria Przybyłowska, str. 53

Harry Mathews, Tradycja i talent indywidualny: „Bratysławskie spiccato”, przeł. Tadeusz Pióro, str. 67

Raija Siekkinen, Rusza lód, przeł. Sebastian Musielak, str. 71

Javier Marías, Gualta, przeł. Ewa Zaleska, str. 77

Clemens J. Setz, Lazaret Południowy, przeł. Agnieszka Kowaluk, str. 85

Marcel Bénabou, Bilbokiet ebénisty albo układ z kulką ze słoniowej kości, przeł. Anna Wasilewska, str. 105

Edward Upward, Wypadek kolejowy, przeł. Andrzej Sosnowski, str. 111

Silvina Ocampo, Trzy krótkie, przeł. Ewa Kobyłecka-Piwońska, str. 153

Elias Canetti, Charaktery (II), przeł. Andrzej Kopacki, str. 160

George Moore, Teatr na pustkowiu, przeł. Małgorzata Buchalik, str. 175

Răzvan Petrescu, Sielanka, przeł. Kazimierz Jurczak, str. 187

Gustave Flaubert, Proste serce, przeł. Ryszard Engelking, str. 203

Mina Loy, Krokodyl całkiem bez ogona, przeł. Joanna Jeziorska-Haładyj, Joanna Piechura, str. 235

Eeva Tikka, Pieśń szczupaka, przeł. Sebastian Musielak, str. 243

Arnošt Goldflam, W przydomowym ogródku, przeł. Andrzej S. Jagodziński, str. 253

Hans Raimund, Krótka wizyta, przeł. Jacek St. Buras, str. 259

Dallas Wiebe, Vibini i związki zawodowe, przeł. Marcin Rychter, Mikołaj Wiśniewski, str. 277

Gábor T. Szántó, 1945. Powrót do domu, przeł. Elżbieta Cygielska, str. 285

Pablo Martín Sánchez, Dziwna i dyskretna śmierć H. Hallyncha, rodem z Ypres, przeł. Ewa Zaleska, str. 309

Luigi Malerba, Autobiografia sardynki, przeł. Katarzyna Skórska, str. 329

Franz Hohler, Granitowy głaz w kinie, przeł. Małgorzata Łukasiewicz, str. 337

Maciej Libich, Archiwum z chusteczek do nosa, str. 358
Jerzy Jarniewicz, Robi się późno, str. 370
Maciej Robert, Sąsiedztwo, str. 390
Oskar Meller, Sposób na przeżycie, str. 396

WYDAWCA:
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
©2020 | Literatura na Świecie